DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
aktualizováno: 18.06.2015 19:14:03 

Reference o práci řemeslníků a stavebních firem

Upozornění :  
Tento web vznikl na základě osobních zkušeností správce webu. Správce webu nenese právní odpovědnost za příspěvky jiných klientů, za jejich fotografie případně korespondenci. Důkazní břemeno je vždy na daném klientovi.

 Práce na fotografiích jsou provedeny firmou : 

Malý Milan Zednické-Obkladačské práce

Lipovec- Třemošnice


nezodpovědný , laxní přístup ke klientovi, metoda samé sliby, nedodržení termínu dodávky 

firma tesařské a pokrývačské práce, sádrokartony a pergoly:

Krišťák @ Bořek  Jezbořice 88

Pardubice 

IČO 69166374

jako příklad výše uvedeného : VÝPIS Z EMAILU :

------------ Původní zpráva ------------
> # Od: <
petr.kristak@seznam.cz>
> # Předmět: prosba
> # Datum: 12.8.2009 13:17:22
> # ----------------------------------------
> # Dobrý den ,tašky jsou objednány.Jinak Vás chci poprosit o
> proplacení
> # faktury,potřebuji zaplatit zbytek materiálu co jsem odebral ve
> stavebninách,dělá
> # mi dluh problémy pro odběr dalšího materiálu a kluci mají před
> # dovolenou,potřebuji je vyplatit.Předem děkuji za kladné vyřízení.
---------------------------------------------------------------------------------------

ZAJÍMAVÉ JE , ŽE KE DNI 11.10.2009 NEJSOU SLÍBENÉ PRÁCE UDĚLÁNY.  Asi materiál na střechu omylem objednali v cukrárně.


 Aktualizace ke dni 24.lednu 2011

Dnes tj. 24.ledna 2011, skoro po 1,5 roce se telefonicky ozval samotný pan Krišťák, že výše uvedeným odkazem mu poškozujeme dobré jméno a že danou záležitost bude řešit se svým právním zástupcem.

Ano, typická reakce českého podnikatele, který neřeší, že se něco nedodělalo a že k tomu nezaujal žádný postoj.

Pana podnikatele spíše zajímá, jak si vůbec někdo může dovolit zpochybňovat jeho činnost.

Nevím, možná bude lepší když zákazník rovnou svoji nespokojenost uplatní na živnostenském úřadě, v tisku nebo televizi.

Tyto stránky nevznikly pro bezdůvodné poškozování kohokoliv. Ale jak sami víte, v dnešní době je velký problém s podnikateli a řemeslníky. Na druhou stranu je nutné vzájemně si dávat reference o kvalitě služeb tak, aby za naše peníze byla dodána kvalita a potřebný rozsah dohodnutých prací.

Možná by bylo mnohem lepší uznat svoji chybu ( třeba se i omluvit) než hrát mrtvého brouka a vyhrožovat právními dopady.

Každý přeci ručíme za svou práci a naše jméno nám dělá naše práce a spokojenost zákazníků.